4 adımda kartvizit siparişi
Binlerce kartvizit talebini kolayca yöneten Print Online sistemiyle tanışın.
Taleplerin toplanması, grafik çalışma ve onay süreçlerinden geçilmesi ve ürünlerin ilgili kişilere ulaştırılmasını içeren kartvizit sipariş süreci, önemli ölçüde zaman ve kaynak kullanımı gerekli olabiliyor. Her kartvizitteki en küçük bilgi bile doğru olmalı; e-posta adresinde ya da telefon numarasında yapılacak küçük bir hata, önemli zaman ve iş kaybına yol açabiliyor. Bu yüzden, özellikle büyük kurumlarda kartvizit siparişleri birkaç aşamadan oluşuyor ve kartvizitin talep sahibine ulaşması bazen haftalar sürüyor.
Print Online en büyük, en kalabalık kurumlar için bile, kartvizit ihtiyaçlarının kurum kimliğine uygun olarak tek bir merkezden hızlı ve kolay bir biçimde üretilmesini sağlıyor. Kurumunuz kartvizit siparişlerini tek bir departmanda toplayarak vermeyi yeğleyebilir, ya da tüm birimlerin kendi siparişlerini geçmelerini isteyebilir. Print Online’ın esnek yapısı, kurumunuza en uygun sipariş sürecini tanımlamanıza imkan tanıyor.
Sistem nasıl çalışıyor?
• Kurumsal kimlik standardına uygun onaylı şablonlar en başta ve bir kereliğine sisteme yükleniyor.
• Sistemin kullanıcıları tanımlanıyor.
• Her kullanıcı ihtiyaç olduğunda sisteme giriş yapıp kendi departmanına/şubesine ait kartviziti seçiyor.
• Yetkilendirme sistemi sayesinde isim, e-posta, cep telefonu gibi kendisine özel olan bilgileri giriyor.
• Sistem bu bilgileri kullanarak kartvizitin baskıya hazır belgesini anında hazırlıyor.
• Kullanıcı, online olarak baskıya hazır pdf belgesini onaylıyor, adedi girip siparişi veriyor.
• Bu aşamadan sonra gerekirse farklı bir departmana sipariş onayı için e-posta gidiyor.
• Belge doğrudan baskıya gönderiliyor ve 1-3 gün gibi kısa bir süre içinde teslim ediliyor.